Заправка кондиціонера Кіровоград-АВТО

Система клімат-контролю, а також система кондиціонування працює на спеціальній рідині – фреоні. Бажано слідкувати за його рівнем, оскільки він поступово знижується, і це нормально. Занепокоєння має викликати ситуація, коли після оновлення фреону його рівень падає різко, начебто рідина випаровується в нікуди. Машина при цьому охолоджуватиметься повільно. Виявити причини надмірної втрати фреону допоможе автосервісний центр "Кіровоград-АВТО". Ми розташовані в Подільському районі міста Кропивницький на вулиці Героїв Маріуполя (колишня Генерала Родимцева), 123.

 

 

Заправка фреону: коли потрібна

Система клімат-контролю допомагає тримати баланс температур всередині авто. Не пересушуючи повітря, вона гріє взимку та приємно охолоджує в літню спеку. А ще очищає повітря всередині, адже нівелює потрапляння в салон машини пилу та бруду ззовні. 

Майстри автосервісного центру "Кіровоград-АВТО" зазначають, що навіть якщо рівень фреону падає на 15% щорічно, це нормально. Але якщо більше – потрібна ретельна перевірка кондиціонера, адже скоріш за все це свідчить про суттєві негаразди.

Ви можете не одразу помітити, що щось не так, адже кондиціонер буде працювати навіть при великій втраті фреону. Така ситуація доволі небезпечна, адже при кожному запуску кондиціонера машині доведеться працювати на підвищених потужностях. На початку Ви можете не помітити негаразди в системі, адже салон все одно буде охолоджуватися. Але кожен запуск “через силу” негативно впливатиме на системи авто та буде робити її більш слабкими та вразливими. 

Саме тому рекомендуємо дотримуватися правил та порад автомеханіків і проходити технічний огляд транспортного засобу мінімум раз на рік. 

 

Ось деякі підказки, як можна самостійно визначити, що кондиціонер зламався: 

  • салон дуже повільно охолоджується;
  • кондиціонер працює шумно, особливо в перші хвилини після пуску;
  • в салоні з'являється неприємний запах.

 

 

Як налаштувати систему

Насамперед потрібно якомога швидше звернутися в автосервіс, якщо помітили нетипову поведінку транспортного засобу. 

Ремонт та чистка кондиціонера починаються з відкачки залишків старого фреону. Після цього перевіряється резервуар на випадок виникнення тріщин, адже через них може витікати рідина. Якщо це не допоможе – потрібна більш ретельна діагностика проблеми. В особливих випадках доведеться розібрати торпеду. Коли причина буде знайдена та усунена, ми заправимо невелику кількість оливи для змащування рухомих деталей компресора і лише потім заправимо резервуар новим фреоном.

Цей начебто простий процес вимагає майстерності та досвіду. Адже при тестуванні ми використовуємо велику кількість сканерів та сучасне обладнання, аби діагностика займала мало часу та давала найточніші дані. 

Завітайте до нас в АЦ "Кіровоград-АВТО" та самі переконайтеся в нашій професійності.